יום ראשון, 26 ביוני 2016

עוד מעלילות מומיק גרון


מאז שסיים מומיק את פרויקט הלוויין - תחת שם קוד "חבר דופק חבר ומרוויח מאחר" שעליו עבד במקביל לפיתוח ענף הקבורה - ומאז שהודח משני ענפים אלה גם יחד, השמועה מספרת על מעטפות לא מבוילות שהגיעו ממקורות עלומים. עוד השמועה מפזזת שתכולת המעטפות לא כללה את כתבי השחרות של מרקס ואנגלס. בקיצור, החבר מומיק, שדילג בין לוויינים וקברים, מונה לאחרונה לניהול מימיה הכחלחלים והזכים של בריכת השחייה (צלילות המים, יש לציין, הודות לחבר בונד שדואג לדגום מדי בוקר את המים ולתקן את מינון הכימיקלים, בדרך כלל לרעת החבר). ואיזו בריייכה - עוד בשנות החמישים הציבו שם מקפצה.

מאמציו הכנים של מומיק לשפר את תנאי המוצא נשאו פרי ומהר מאוד. כדרכו בקודש הפך מומיק את הענף לעסק משגשג. השלולית הכחולה בינות עצי התאנה הפכה כהרף עין לגן אירועים נוסח אולמי "בון בון" - כשרשימת הממתינים עמוסה לעייפה. האירוח, מבטיח גרון, כיד המלך: כולל סלטים, מאזטים, גריל עשיר, רקדניות, דוכן פירות טריים והרבה שמח. מומיק בלי ספק אוהב לפנק.

חברי הקומונה, שגרים בסמוך למקווה הטהור, נהנים מאור הזרקורים, מקווים שמר גרון לא ישמין יתר על המידה גם מענף זה וממליצים בחום על רחצה לילית צוננת לאיזון היצרים.

לפרטים נוספים וסובלימציה לכוחות האופל החברים ממליצים לקרוא בקול רם מכתבי הקודש לפחות שלוש פעמים ביום ופעם אחת בחודש תוך כדי דילוגים ויללות תנים בליל ירח מלא.

לנוחיותכם מצורף קישור לטקסט הקדוש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה